divendres, 20 de juliol del 2018

Fragàncies Colors By

El que avui us presento és un exercici realitzat a l'assignatura de Taller de Color de la UOC. L'exercici consistia en dissenyar tres envasos de perfum sota la marca "Colors by" tot utilitzant les paletes cromàtiques més representatives de l'obra de tres artistes gràfics que havíem de seleccionar d'un breu llistat.

Els artistes que vaig decidir triar van ser Milton Glaser, Frida Kahlo i Katsushika Hokusai.

El primer el vaig seleccionar perquè a l'anterior semestre, a l'assignatura d'història del disseny, ja va ser protagonista d'un dels meus treballs, així que ja en coneixia una mica la seva obra i d'aquesta manera, val a dir-ho, m'estalviava feina. A més a més, les idees que Milton Glaser exposa al manifest "Deu coses que he après" (First Things First 2000), em semblen genials.

Frida Kahlo la vaig seleccionar per ser pràcticament l'única dona artista que és coneguda i reconeguda mundialment. Fa més d'un any m'havia comprat el llibre "Frida" de Sébastien Perez i il·lustrat pel gran Benjamin Lacombe, i encara no me l'havia ni mirat, així que ara tenia l'excusa perfecta. També, uns anys abans havia llegit el còmic "La casa azul" de Tyto Alba (Astiberri) i aquesta primera aproximació a la biografia de Frida Kahlo em va impactar, sobretot perquè desconeixia el greu accident que va patir de jove i el qual va marcar la seva vida totalment.

Finalment, Katsushika Hokusai va passar per davant d'altres artistes com Moebius, Banksy o Tim Burton pel sol fet de ser japonès.

Aquí us deixo els dissenys, que val a dir que no estan gaire treballats, ja que vaig voler focalitzar-me únicament en els colors.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada