divendres, 6 de juliol del 2018

Retrat al plat

En aquest exercici es tractava de realitzar un autoretrat tot utilitzant de base un plat rodó, fos de cartró o de plàstic. Jo vaig utilitzar una base de cartró de les que s'utilitzen en pastisseria. Concretament, el plat el vaig treure de la base de la mona de fruita que em vaig menjar per Pasqua.

Cal dir que l'exercici havia de fer-se tot mirant-se al mirall, dibuix al natural, i en cap cas partint d'una fotografia.

Finalment ja no puc amagar més la meva identitat...

Dibuix realitzat a llapis, amb tocs de llapis de colors als ulls i als llavis. Fons acolorit amb una barra de pastel.
El suport del dibuix és una base de pastís de cartró.
El procés del dibuix al natural realitzat amb l'ajuda d'un mirall (un pèl petit el mirall, però suficient). Fins ara no m'havia adonat del detall tan divertit del Shin Chan apareixent darrere meu, com volguent sortir al retrat. XD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada