dimarts, 24 de juny del 2014

Grans formats 2014

Ara sí que un cop cremada la foguera-falla d'aquest any, ja puc donar a conèixer quins han estat els elements en els que he treballat. Aquí us deixo las fotos il.lustratives.

Disseny previ en format DIN A4 i pintat amb aquarel.les
Ampliació a escala del dibuix previ sobre un suport de fullola amb una capa d'imprimació blanca
Resultat final de les dues brúixes acabades, una ja serrada i l'altre encara per serrar
Creant dos petits ninots amb porexpan, per acabar d'adornar la foguera
Els ninots abans de ser pintats
Procés de pintat
Els ninots acabats
La foguera-falla plantada
La transformació poètica i màgica del foc de Sant Joan

5 comentaris:

  1. Hooo!!
    Mira que he trobat per la xarxa:

    https://www.flickr.com/photos/ipellisa/14496535871/

    Aquelles casualitats que demostren que el Penedès és un puny.

    ResponElimina
  2. Hola! Doncs és genial aquesta foto que m'enllaces. També vaig veure aquest efecte de la silueta de la brúixa retallant-se en un fons de flames, però no vaig aconseguir plasmar-ho amb la meva càmera... Estic contenta que algú ho fes per mi. El foc és l'art efímer per excel.lència!

    ResponElimina
  3. Apa, quina passada de mussols. No els havia vist els mussols tan macos que havies fet. Un és de l'estil Totoro ^^ Molt bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uoooh! T'has passat pel blog...! ^^ Gràcies Aisuki! Bé, és un mussol i un rat-penat. :3

      Elimina