dissabte, 13 de novembre del 2021

Cleopatra, la gata psiquiatra 1

Corren temps foscos en la situació general del món, i també en la meva situació personal. Temps de canvis i de cops de timó.

Tot i així, he començat un nou projecte vital, intentant participar activament en l'Associació AMTAES (Asociación Española de Ayuda Mutua contra Fobia Social y Trastornos de Ansiedad) com a sòcia que en soc des de fa un temps.

Aquesta associació, que és sense ànim de lucre, publica digitalment una revista de caire mensual anomenada METAMORFOSIS on els socis hi col·laboren aportant contingut. A partir de les reunions que van tenir lloc online per celebrar el 6è aniversari de l'Associació i fer-ne balanç, em va sorgir la idea d'aportar el meu granet de sorra a la revista. És per això que vaig tenir la pensada de començar a dibuixar la tira de Cleopatra, la gata psiquiatra.

Tot i que tinc bastants idees no sé si la meva situació personal em permetrà portar-les al dibuix, però de moment, us ensenyo la primera mostra apareguda a la revista núm. 60.

Nota: no estic massa contenta amb com m'ha quedat la retolació. La vaig fer de forma força precipitada i sense el programari que utilitzo habitualment. En lloc del programa Adobe In Design del qual no en tinc la llicència, la maquetació i la retolació han estat realitzades amb Affinity Publisher i Affinity Photo. Per altra banda, tampoc disposo de cap tipografia indicada per la retolació de còmics, així que he fet servir la tan odiada Comic Sans. Fora elitismes. Penso que el cos de la font és massa petit i realment no sé per què vaig triar les minúscules. Tot i que des de la carrera de disseny sempre m'han dit que les minúscules es llegeixen més bé, l'habitual en els còmics és la retolació en majúscules. No sé ben bé per què.
 

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada