diumenge, 6 de maig del 2018

El menjador

Benvinguts al menjador de casa.

Aquests són diferents exercicis realitzats per tal de posar en pràctica el dibuix d'espais tot fent ús de la perspectiva cònica i el sistema dièdric de representació de plantes i alçats. Per un moment em pensava que estava estudiant un grau d'arquitectura...

Ha estat una pràctica força difícil, però estic contenta de tornar-me a enfrontar als maleïts punts de fuga que ja em van fer suar a l'Escola Joso. M'ha servit per assentar coneixements, però encara no domino la tècnica al 100% i em falta dinamisme i espontaneïtat a l'hora d'utilitzar-la.
El procés que vaig emprar és buscar la línia d'horitzó i els punts de fuga a fotografies fetes des del punt de vista desitjat.

Finalment hi ha un collage que intenta experimentar amb una perspectiva irreal i distorsionada, en un univers surrealista, vista a ulls d'una mosca en un món on el què és petit es fa gran i el què és gran es fa petit. Les imatges utilitzades per compondre aquest collage han estat descarregades d'internet, la gran majoria de diverses pàgines que ofereixen imatges lliures de drets. En tot cas, les imatges són propietat dels seus respectius autors.



Perspectiva cònica central amb un punt de fuga


Perspectiva cònica amb dos punts de fuga


Perspectiva cònica  amb tres punts de fuga (picat)

Alçats i planta

Collage

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada